Cuma, Eylül 30, 2005

sahtelerin içinde gerçegi aramak

sıkılıyorum bazen sahtelerin içinde gerçekleri aramaktan sevgi denen kavramın basitsenmesini aşkın oyun oldugunu görmekten bıkıyorum ,insanlardaki bu dengesizliği annayamamaktan ard niyetli insanların arkandan kuyunu kazdığını bilmekten bıkıyorum sana gülüp arkandan neler cevirdiğini öğrenmekten bıkıyorum bende ki deyerlerinin istismar edilmesini hazmedemiyorum bu kadar kişiliksiz insanların içince olmaktan sıkılıyorum ya onları götürün burdan ya beni yada durun beni götürün nereyemi samimi,dürüst,içten, sevgiyi,masumiyeti ve aşkı yaşayan toprağa olan aşkların diyarı anodoluya götürün yeterki götürün beni burdan yazın elli derece kuru sıcak olsun kışın eksi otuzlara kadar düşsün mühim değil yeterki samimi olunsun.......

Hiç yorum yok: