Çarşamba, Eylül 07, 2005

havalar soguyor hayat zorlaşıyor


havalar soğuyor hayat zorlaşıyor ve ben bir yaşıma daha giriyorum ve aynı havaların soğuması nasıl insan hayatını zora sokuyorsa büyümek yada sorumluluğumun artmasıda beni zora sokuyor ben ve tahminimce herkes ister yatmak istiyorum hiç elimi ayagımı kıpırdatmak istemiyorum ama bişeyler yapmam gerektiğinin bilincindeyim neyse iyi kötü bu kadar yıl geride kaldı artık hayatımda birşaylerin değişmesi gerekiyor ve benim için zorda olsa bunu yapmak zorundayım benim için zor olacak diyorum çünkü üzerimde bir tembellik var allah düşmanıma vermesin kardeşim faruk da olmasa hiç bir iş yapmicam kardeşim benim sağolsun çok yardımcı oluyo birisi tarafından dinnenmek güzel bir şey derdimi sıkıntımı paylaşır eğer o da olmasa ben çoktan pes etmiştim allah dostların yokluğunu vermesin amin..........

Hiç yorum yok: