Perşembe, Eylül 15, 2005

dertler derya olmuş :)))

evet belki arabesk bir başlık ama ben şu an onu dinliyorum ve içinde bilmediğim bir sıkıntı var nedenini bende bilmiyorum ama biraz önce bir film izledim ismi geri döndüler alman yapımı bir film sevmedim ama bişey dikkatimi cekti orda yakınları geri dönenlerdede bir şaşkınlık vardı dona kalmışlardı sanki o an bütün duyguları kaybolmuş gibiydiler bendede nerdeyse aynı duygular var neyse hani bir söz vardır ya ne kadar gülersen o kadar ağlarsın diye tabi tam tersi de benim sıkıntılarım bu içimdeki bilmediğim sıkıntılarda bir günm yerini gülmelere bırakacaktır herhalde ama şunun farkındayım etrafımda olan biten e sessiz kalmak beni yoruyor aldırmıyorum gibi görünsede benim gözümden yaşlar içime akıyor herhalde dışarı akmasını o kadar istıyorumki anlatamam insan hiç ağlamak istermi ben istiyorum bana öyle geliyorki ağlayamayan insan duyguları körelmiş insanlıgını unutmuş biri olark geliyor ha bide yapmacık gülücükler nefret ediyorum onlardan herşey bu kadar basıtsenirmi hani nerde kaldı insani duygular biz yerde yatan kişi ye üzülüyoruz birimiz tutup kaldırmıyoruz insanlık bumudur acımak sadece acımak yerden kaldırmak değilmidir sizce sizce diyorum ama aslında kendime soruyorum şu bir gercek banene olmaması gerek hayatımızda atılmalıyız bi şeylerin önüne düzeltmek için herkes ben cennete gitmek istiytorum diyor ama kimse ölmek isremiyor ölüm bu kadar korkulacak bişey midir acaba korkmamız gerekiyomu gerçekten aslında aklım da doğru dürüst bişi ler yok aklıma geleni yazıyorum şu an bazı yerlerde saçmalamışsam kusura bakmayın şölede diyebiliriz şuçu lisan ettiysek af ola allaha emanet allah kalbinizden gülme kadar aglamyıda eksik etmesin amin ...................

Hiç yorum yok: