Pazar, Eylül 25, 2005

yakın ölçek


bügün istanbulun fethi,yer çekiminin keşfedilmesi, hazarfen ahmet çelebin uçması gibi önemli bir olayı gerçekleştirdik çünkü yerel basın arasındaki yerimizi aldık hemde ayrıcalıklı bir şekilde hemde ismimiz bu yaka gerçeıkdende umdugumuzdan fazlasını başardık hemde sevinçliyiz neşeliyiz allah herkese bu şekide ki hedefleri ni gerçekleştirmeyi nasip etsin bu hedefimizin gerçekleştirmesi bizi mutlu etti burda emeği geçen herkese teşekkür ederim sıralamak gerekirse faruk kardeşime melikeye ekber beye gülsüm ablaya davut kardeşime betül hanıma tuğba hanıma oruç kardeşime ki o olmasaydı gazatelerimize ulaşamayacaktık en az gazete nin hazırlığında emeği geçenler kadar bize yardımı dokundu ha bu arada ramazan kardeşimize hanımı ve yengemiz bizi gecenin geç saatlerine kadar misafir ettiği için tülaya . bize hamsileri pişirdiği için abdurrahmana ve gazetemizin halkla ilişkilerine bakan esra kardeşimizede defalarca samimi ve içten çalışmalarından dolayı teşekkür ederim allah bu çalışmalarımızın karşılıgını fazlasıyla versin inşallah .......

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sonunda çıktı şu gazete..hayırlı mübarek olsun...faruk hariç emeği geçen herkesi tebrik ediyorum..e Bursa yada ulaşırda bizde okuruz inş...

Adsız dedi ki...

sevgili emin, yeğenimsin canımsın ciğerimsin. sevgiler saygılar :)

Adsız dedi ki...

aloha güzel insan!!

şimdi neler yazmalı ki... bir çok şey var aslında ya da yok bir şey.. elimizde tutuyoruz şu an, aylardır beklediğimiz bebeğimizi, çok söze ne gerek var... benim için anlamı çok, en iyi bilenlerden biri de sensin muhammed. her şey çok güzel oldu, aylardır bu anı bekliyorduk, aylar öncesinden yapılan uzun toplantılar, isim bulamayaşımız, toplantıların bir anda arkadaş sohbetine dönmesi, tartışmalarımız, şakalarımız, her şey o kadar güzel ki. şimdi sana bunları yazarken, gasteye ilk geldiğim günden itibaren bu zamana kadar geçen zaman gözümün önünden geçiyor, gerçekten çok hoş şeyler yaşadık. en başta teşekkür edilmesi gereken kişi de sensin.. neler yazmalı sana şimdi neler ama bilirim şımarırsın o yüzden demiyorum çok fazla şey sana:)
her şey için teşekkür ederim kendi adıma, patrondan çok daha ötesin benim için. ortaksın, arkadaşımsın, oluumsun, kardeşimsin:P, muhammeeedsin... çok şey var aklıma gelen; maceralarımız, anlattıkların, askerliğin, muhabirliğimiz, capitol, browni, beykoz, güney bey, bitter çikolata-sen sütlü seversin ama,sivasspor, vestelmanisa spor, darendi, zippo, motor, sarı kadıköy minübüsleri, terli tiramisu, kurşun, kedi, tavşan, kuşlar, tesbih...
yeter bu kadar ya ağlıcam yoksa şimdi...
senin de aklına gelir bir sürü şey benim de geliyor ama bunları bir düşün, bir tebessüm et, ben de yokum zaten rahat edersin artık biraz.

tüm gaste ekibi okur sanırım bu blogu, herkesi tebrik ederim ben de kendi adıma. aklıma geldi de izin çıkarsa müdürümden (gerçi ben kraliçeyim grupta kim ne karışır ama:P) yine soralım da, yazalım gastenin hikayesini hem de uzun uzun.. biliyorum şimdi "melike, 1 ekim" diyorsun:), ben de "tamam yaa" diyorum..

görüşürüz muhammed...

çok şey var aslında ya da yok bir şey. yazmak istiyorum her şeyi, sanki yaşadıklarımızın altını çizmek ister gibi ama yok düşünelim sadece, şimdi kocaman bir "neyse" demiş olalım ve bir gün ise uzun uzun konuşalım, gülelim. son olarak dudaklarımdan sadece şu dökülüyor "iyi ki varsın..."

Adsız dedi ki...

Sevgili Faruk :) e senide tebrik edelim bari :))
yüreğinize sağlık..Muhammet patron Bursa ya gönder gazeteden 5-10 tane :))