Pazar, Eylül 11, 2005

bir dosta teşekkür

bu gün ilk yorumumu okudum çok hoşuma gitti yazılanlardan çok daha önemlisi yazandı sevdiğim bir insan bu abim benden sadece bir yaş büyük ama hiç bir zaman çekinmedim yada ona abii derken başkalarına karşı ezilmedim çünkü gerçekten sevdiğim ve saygı duyduğum bir şahsiyet kendisiyle beş yıla yakın bir iş hayatımız oldu ve bu günlere geldik o kendi işinin başında ben kendi işimin başındayım ve o zorluklardan sonra bunu hak ettiğimizi düşünüyorum kısacası insanlar kendini severse yanındakilerin onu sevmesi saygı duyması da olağan bir şiydir yorumundan dolayı sana teşekkür ederim muhammet abim allaha emanet ol sincabı da doktor a götür tedevi ettir bişi ler yap artık ben bir tane istiyorum ammada tembelmiş senin sincap yahu :)) neyse allaha emanet .......

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamun Aleyküm,
Sevgili kardeşim yazdıklarından dolayı sana çok tşk edeirim. güzel bir paylaşım olması ve bana bu sayfanda ismimi zikretme inceliğini gösterdiğinden dolayı sana çok tşk ederim. dediğin gibi beraber çalıştığımız yıllardan sonra gerçek dostluklar gerçek arkadaşlıklar devam eder sürer yıllar geçsede aynı tadında lezzetinde devam eder. Senin gibi bir kardeşe bir arkadaşa dosta sahip olmak kendi adıma gurur duyduğum gerçekten seni sevdiğim bir dostum arkadaşımsın. İnşallah ilerleyen yıllarda da bu güzelliğin devam edip yıllar sonra biz işte 40 sene önce bir yerde çalışırken tanışmıştık ve dostluğumuz 40 yıldır arkadaşım bizim dostluğumuz çok eskidir demek var kardeşim. senin gibi bir arkadaşım olduğu için ben kendimi şanslı sayıyorum, ümit ediyorumki sende aynı duyguları besliyorsun yıllar sonra kim bilir belki çocuklarımız belkide torunlarımızla seninle akraba oluruz kardeşim ama ilk önce sana sincabımızdan olacak olan bebişleri verceğim öle akraba olacağız!!!! amma bizim uşak (erkek sincap) sürtük (dişi sincap)'le hala bi icraat sergileyemedikleri için daha sonuç yok ama inşallah ilerleyen zamanlarda olacak olan yavrulardan ilk başta sen değerli kardeime vereceğim. Satırlarımı burda sonlandırırken selam ediyorum. Allaha emanet ol. (Unutmadan kardeşim dostluğumuzun tarihçesi 7 yıl oldu, nice güzel yıllarda dostluğumuzun devam etmesi dileğiyle)