Çarşamba, Ekim 19, 2005

yagmur ,dolu,kar,güneşve cennet,cehennem

şöyle bir havaya baktım ve kendimce sevindim sebebi ise bulutların gitdiğini sanmamdı meger yanılmışım ben tam dagıtıma başlamk üzereydimki ufaktan yagmur başladı neyse ben aldırmadan sürdüm motorumu ve altunizadeye kadar gittim oda ne birden dolu başladı ama ilk etapda o kadar şiddetli değildi biraz daha zaman geçti ve şiddetlendi her yer bir anda beyazlara büründü allahım bu nasıl bişi sanki kursun , ben oldugunca çabuk bir şekilde sığınacak bir yer ararken dolu taneleri kaskımın ön kısmından suratıma yapışıyor ve ben sığınacak bir yer buldum tabi ve başladım dolu yagışını izlemeye tabi doludan oluşan trafikde promosyon olarak yanında ve o gün iki saatde bitirmem gereken işimi ortalama dört saatde bitirdim ve o ana kadar hayatımda böyle bir olayın içinde olmadıgımı fark ettim nasılmı içindeydim taa ortasında ve şimdi düşünüyorum kar bazıları için güzel bir şey gülerler eylenirler kimisi içinde işkence üşür donar yolda kalır hakeza sıcakda öyle kimi günüşlenirken çalışan insanlarda zorlanırlar ve şöyle bir şey geldi aklıma dedim ki kendi kendime acaba cennet cehennemde böyle bişeymi birisi sefa sürerken aynı kişi ayni şeyden zevk alacakmı birini yakan ateş diğierini ısıtacakmı birinin yediği meyve diyerini zıkkım olacakmı ne dersiniz ....?

Hiç yorum yok: