Perşembe, Ekim 20, 2005

dün den bugüne yaptıklarım


dün sinamaya gittim kimsenin begenmediği filmi begendim nedendir bilmiyorum belkide benim sevdiğim bir yer olan darendede çekilmiş olması beni bu filme bu kadar ısındırmıştır dile kolay tam bir senem geçti benim o topraklarda bir kaç memleketimden biridir orası sinamadan cıktım büroya geçdim saat on gibiydi herhalde biraz bilgisayar başında durdukdan sonra gözlerim kapanmaya başladı ve ben az uzanim diye koltuga uzandım ve kardeşim beni aradı kendi odasından telefonla naptıgımı sordu ve git çekyata uzan dedi bende uzandım ve uyumuşum taaki saat üç gibi beni uyandırdı motorun anahtarını istedi ben uykulu bir şekilde çıkarıp cuzdanı vermişim ada ben anahtarı istiyom cüzdani deyil dediş bende tamam içinde iki aylık var bir aylıkda sen koy demişim ama neden böyle birşey dedim çok alakasız çünkü acaba rüyamda gördüğüm birşeymiydiki neyse nasıl etmişse bulmuş anahtarı bir yerden biraz zaman geçtikden sonra yine geldi bu sefer sahurluk yiyecek vardı kokusundanmıdır nedir hemen kalkdım bu sefer ve yedim nerdeyse uykumuda almıştım biraz oturdum sıgara felan içtim o arada cemile abla aradı ve sahura gelmemizi söyledi ve kalktık üsküdardan beşiktaşa geçtik hoş nerdeyse doymuştuk zaten ama olsun yedekledik oturduk biraz burdamı yatalım yoksa büroyamı geçelim dedik ve televizyondaki program bitene kadar duralım ve ondan sonra çıkalım dedik tabi ehi bu programı izlediğinden hemen vurdu kafayı yattı bir akşam ve gecem de böle geçti dolu dolu yani bgazen diyorum ki kendime uyku güzel ama uyudugun zaman yerine gezmek yaşamak daha güzel bu arada bu yaptıklarım tek olmadıgım için belki bu kadar kayda degerdir

Hiç yorum yok: