Çarşamba, Ekim 05, 2005

su bu kadar lezzetlimiymiş yahu



dün ben oruçluydum. hani her sene olurya, diyer islam ülkeleri bir gün önce başlar bizim devletimiz, hani şu laik din işlerini devlet işlerinden ayıran devletimiz, nedense diyer islam ülkelerinden daha çok islami bilgiye sahip olur ,ve hiç uyum saglamaz. neyse böle bi sene içersindeyiz işte ve bazıları dün başladı oruca bazılarıda bu gün ben dün iftara eve gittim ve sofra kuruldu , yemegi yerken bir bardak su içtim ama nasıl geldi bir bilseniz içim yanmış kavrulmuş suyu içince sanki foşladı bogazım midem. neyse tıka basa yemek yedim, hemde rahatsız edecek derecede açlıgın verdiği saldırganlıkla ne var ne yok süpürdüm sahura kalkdıgımda birşey yememe gerek yoktu. sadece çay felan içtim ilk gün hele yemekten sonra içilen o sıgara bambaşka oluyo demekki herşeye acıkacaksın yemek su sıgara bunlara acıkmadan yediğin zaman bence hiç tat almıyosun ben bunu dün birkez daha gördüm ve hızlı bir şekilde başladım genelde ilk günlerim böle sorunlu oluyor ha bu arada şunuda söleyeyim belki dünkü o açlıgımın nedeni kimsenin oruç olmamasıdır herkes yemek yiyor ,sıgara içiyor ben sadece bakıyorum normal az bile yapmışım dün onların ardında fenelaşacak kadar yesem yeriydi :)))....

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.