Pazar, Ekim 02, 2005

birileri bana bunu yaptı ama yanına kar kalmayacak!!!!


bundan 10 gün önce başladı her şey ilk olarak telefonum kayboldu şimdide makinam kayboldu ben salihden şüpeleniyorum denize atcam felan demişti günahınıda almak istemiyorum inşallah şakadır bu evede bırakmadım belki annem de saklamış olabilir çıkar inşallah deli gibi seviyorum çünkü benim olan nadir şeylerden motorum tavşanlarım kedim pamuk ve makinam gerçi hiç öle adam akıllı kullanamadım ama olsun varlığı bile insana güven veriyodu bakalım gün doğmadan neler dogar sözü burdada gerçeklik payını göstercekmi ama bu bir şakaysa eğer bunu bana yapanı yakalarsam oycam haberi olsun kurşuna dizcem (mecazi anlamda ) tabiki ama çok büyük bi hata yaptıgını söyleyebilirim ha bu arada diğer hattıma bi sapıkda dadandı avea abone merkezindeki ne idüğü belirsiz şahsiyet bana canım dedi ne var bunda demeyin çocuk top gibin ipne gibin bişi :) bazen bendemi bişi var demeden edemiyorum ne yapmam gerekdiğinbide bilmiyorum bu gün beşiktaş samsun maçına gidecektik yamur yağdı ama yine de gidecez tabiki ben bunada hazırlıklıyım daha ikigün önce yarım düzüne yamurluk almıştım nolur nolmaz die demek bugüne kısmetmiş giymek ve hayatımda ilk defa maça gitcem bakim nasıl oluyo fıkrada annatıldıgı gibi donla sahaya çıkıp yuvarlak bi nesneye mi vuruyolar deli gibi bi otarafa bi bu tarafa koşturma sebebleri nedir bu çocuklar bu işden para kazanabiliyorlarmı bunu öğrenmeye çalışcam eger kazanamıyolarsa bizede dagıtım elemanı lazım işe alırım bekli şimdi esranın masasındayım ve kapıyı açtım balkona yağan yağmur danelerinin şırıltılarını dinniyorum gerçi epey zaman oldu istekli bir şekilde yamur altında gezmeyeli şemsiyesiz ve yamurluksuz hanı ıslanır ya saçların ve yumuşacık olur ya işte öle olmayalı epey oldu sanki artık korkar oldum ıslanmaktan içimden deli gibi yamur altında ıslanmak geliyor ve kömür sobasının yanında kurumak ve ısınmak kestanede çizeriz belki ilerde balık yaptığımız gibi büroda bir de kestane partisi yapsak ne dersin?

çay kaynamış bi bardak içelim bu sırada faruk bana bi kaç tezahurat öğretiyo sonrada maça gitcez belki bi günde sivas maçına gider yiğidolar falan diye bağırırım seversem ilk defa dün maç dinledim fener konya maçını feneri hiç sevmiyorum dün dahada sevmedim satın almışlar maçı resmen he desenki maçtan anlıyormusun hayır hiç anlamam ama sattıklarını ben bile anladım düşünün yani

fenere bi kaç tezahurat ayazacaktımama çok küfürlü :) o zaman sadece şunu yazayım

bu sene şampiyon görelim sizi
ölmeden mezara gömmeyin bizi
korkutmaz bizleri musalla taşı
ölümüne seviyoruz biz BEŞİKTAŞI

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

kestane partisi de olur ama çiğköfteyi geçmeyelim, biz hala bekliyoruz:)

eshkiya dedi ki...

ya arkadaşlar ben hayatımda stada deyil televizyondada çok nadirdir maç izlemem ama bu maçtan sonra hele sergenin o güzelim golünden sonra bi merak sardı ha yıne de öle aham şaham bi sevdam yok ama canlı izlemek bana zevk vermeye başaldı binlerce kişi ile aynı şeyleri söylemek gerçektende güzel bi duygu maçı izlemek kadar güzel