Pazartesi, Ağustos 29, 2005

ve ailemiz genişlemeye devam ediyor... :)))


ve ailemiz genişlemeye devam ediyor... :))) evet yanlış duymadınız ailemiz genişliyor dedim benim 3 tane tavşanım var isimleri 1.bugs 2. bunny 3.kara oglan bugs ve kara oglan erkek ama bugs un hovardalığı yok tabi kara oglan bunu fırsat bilip dişiyi ayartmış ve sonucunda nur topu gibi 4 tane yavrumuz oldu allah analı babalı büyütsün çok sevimliler keratalar neyse ilk defa doğum yaptı benim tavşanım ve ilk defa bu kadar küçük bi tavşan yavrusu gördüm resimlerini görünce sizinde hoşunuza gidecek dün gece epey uğraştım kerataları yakalamaya sonunda başardım ve resminide hiç zaman kaybetneden çektim tabi çok ürkekler bi ses cıkarmaları var yakalayınca allahım olamaz böyle bişi genelde siyahlar ama beyaz lekeleride var hele birinin kafasında bizim orda yıldız denilen tarzda anlında neyse hade allaha emanet

Hiç yorum yok: