Çarşamba, Ağustos 24, 2005


böyle sandıktan çıktım işte bende. Allah sonumuzu hayır etsin. benimde kedim var ama adı pamuk ama ismini bilmiyo kendisi. biraz da umarsız şerefsiz. işine geldimi ipliyo gelmedimi iplemiyo. kendi çapında karakter sahibi abimiz. pişmiş et, yoğurt, köy peyniri, kavurma haricinde yemek yemiyo. bide patatesi de çok seviyor. faruk sağır bu senin kedin diyor. onu hiç iplemiyo çünkü. faruk kedi sevmez zaten. hani evlisindir, dışarda çok kalamazsın, ailen felan vardır. pamuk böyle işte. iki günden fazla evden ayrı kalamıyorum. eve gitmediğim tek gecede ise ayhan'a telefon edip 250 gram ciğeri pişirip atmasını rica ediyorum. ayhan bizim mahallenin bakkalı yada marketi işte neyse. yakında askere gidecek, kedime ciğer yetiştirecek gönüllü arıyorum.

pamuk'un fotolarını sonra yayımlayacağım :)

Hiç yorum yok: