Cuma, Ağustos 26, 2005

düşerimde kalkarımda


aşagı yukarı ben motor alalı 1 yıl aştı sayısız kazalar yaptım bi o kadar düştüm sağım solum yara bere içinde ama neden bu kadar geç kalmışım diyorum keşke daha önce alsaymışım yüce rabbime dua ediyorum iyiki bu motor ları yaratmışsın :) motor bi nebze ata benziyo ben ata binmesinide çok severim ve iyide binerim ben birazda yapı olarak ferah havadar yerleri sevmem sebebiyle motor beni tamamlıyor ben ve motor iyi bi ikili oluyoruz ama korkmuyoda değilim yani trafikte çok büyük kazalarda atlatmadım değil hele bir keresinde ölümden döndüm altunizade capıtol duragından çıkan otobüs sağ seritten öle bi çıktıki en sola geldi biz kaldırıma cıktık ve kıl payı kurtardık ben bu kadar günahkar bir kul olarak yüce rabbim beni bu kadar koruyor ya birde üstüme düşen görevleri yerine getirsem herhalde hiç bir kötük gelmez neyse saat 21:00 oldu şimdilik bu kadar yeter ........

Hiç yorum yok: