Pazar, Ağustos 28, 2005

gündüzüm geceme günlerim birbirine karıştı


gündüzüm geceme günlerim birbirine karıştı herhangi bi düzenim yok artık ne elbiselerim dolabımda ne yatagım toplanıyo nede sıcak yemek yiyebiliyorum ekmek aralarıyla geçiştiriyorum hayatı yanlızlık allaha mahsus diye boşuna dememişler yani bu gün pazar ama ben hala iş yerindeyim ve benim için ev nerdeyse hiç bir şey ifade etmiyor sadece geçen sabah kalkmamda camı açtım ve havayı kokladım bahçe çok güzel kokuyordu ağaçlar otlar felan nerdeyse evde üç aydan beri yanlızım ve şimdi çok iyi anlıyorum yaşlıların evde tek başına günboyu durduklarında nasıl bir dünyaları oldugunu ama şu bir gerçek insanı insan yapan toplum bir insan kendini insanlardan soyutladığı zaman görünürdeki farkı olan konuşmayı bile unutabiliyor neyse bu günde bu kadar eger bu yazdıklarımı okuma zahmetine katlanan varsa teşekkür ederim beni ve duygularımı yanlız bırakmadıgın için allaha emanet .......... ha bu arada şunuda eklemeden edemicem benden nokta virgul beklemeyin benim duygularum da ne sona ne de duraklamaya yer var artık :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

duvarda ilginc desenler var siz bilmiyor musunuz?böyle yalnızlıktan sıkılınca,okudugunuz kitaptan,salak tv görüntülerinden sıkılınca dikin gözlerinizi duvara.o müthis,olaganüstü desenleri siz de göreceksiniz.öööyle bakın durun.baktıkca görüntüler desenler size kendini acıyo...ama uykunuz gelebilir...kıvrılıverin öylece...uyanınca devam edersiniz.
...
Hamiş:yazdıklarınızı okumak güzel...ilginç,komik falan işte...selametle...