Salı, Temmuz 11, 2006

komşu kızı

ortalama bir haftadır çalışmıyorum son iki gündürde bir arkadaşın işyerine bakıyorum burda oldukca boş zamanım oldu (tesadüfen )ve çekmecede bir film buldum komşu kızı adında dün bir kere izledim gerçekden güzel bir filmdi biraz amarikan pizza yı anımsatıyordu ama konu olarak çok orjinal bir konu seçılmişdi izledim ve çok beğendim akşam eve götürdüm ve bir kopyasını aldım çünkü tam arşivlik bir filmdi bu günde burdaki elaman hasan bi kere daha izleyelim ben tam izlemedim dedi ve bir kere daha izledik konusu şu sekilde

lise son sınıfda okuyan matthew kidman (emile hirsch) iyi bir dereceyle mezun olmak ve sorunlardan uzak olmak istemekdedir .ne yazıkkı sorunlar yan kapıda durmakdadır ve matthew seksi komşusu Danielle in ( Elissa Cuthbert) baştan çıkarıcı güzelliğine karşı koyamaz .matthew Danielle ,in intikam almakisteyen eski eskek arkadaşıve pekde hoş olmayan geçmişini öğrenince,birden geleceğini riske atmış olduğunu anlar ve bu aşk üçgeni hayatını alt üst eder. böle bi film işte ...:)

Hiç yorum yok: