Çarşamba, Temmuz 05, 2006

ev hayatı

bu günlerde yanlız kalmakdayım evde ne rezalet bi durum annamatam her şey evde o kadar yerli yerinde sessiz sakinki kedi de olmasa benden başka bişi yok sanki ben kedim ve kerdeşim salih kediyle yapdığım sohbet salihle yapdığımdan daha fazladır salihle hiç konuşmuyodadegilim aslında her konuşmasında bana bişiler emrediyo gibime geliyo bende sinirleniyorum ve sohbet yarım kalıyo neyse asıl mesele evdekiler bundan 15 gün kadar önce kjöye gittiler evde o akşam açdığımız yatak hala açık perdeler 24 saat kapalı bizde bu kadar sessizliğe alışamdık evde yannızlık kötü bir yaşam tarzı benim gibi bir insana bide baş belası bilal var onun ani baskınlarıda olmasa dünyada sadece ben varım sanacam allahdan eve karı kız atmıyoz basılırız alemallah :) neyse böle işte .......

Hiç yorum yok: