Cumartesi, Mayıs 27, 2006

ustadı kaybetmemizin yıl dönümü

usdat necip fazıl kısakürek i rahmetle anıyor allahdan gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun ben usdadı sakarya şiiriyle tanıma fırsatı buldum tam olarakda tanıya bilmiş deyilim ama duydugum bir hikayesi çok hoşuma gitmişdi dogrusu usdadın hapis tıllarında geçen bir olay şöyle

üsdad hapisdeyken bunu ziyarete bir seveni geliyor adam hiç görmermiş ama gardıyana söylüyo gardıyanda içeri gönderiyo içeride oturan neçip fazılın yanına gidiyor ve diyor ki ben necip fazılı lı görücektim usdat diyorki tanırmısın evet diyor nasıl birisidir diyee soruyor adam tarıf ediyor uzun boylu iri yarı babayiğit bir adamdır diye tanımlıyor fazılda burda değil diye adamı geri gönderiyor yanındakı arkadaşı soruyor neden sen oldugunu söylemedin diye usdat da ekliyor o adam beni deyil kafasındakı ni arıyor beni görürse hayel kırıklıgına ugrar diyor
ama usdad yapı olarak boylu poslu olmasada kişilik olarak gerçekdende kaliteli bir insan istisnai bir sahıs bu ülkenin sahip oldugu insanlardan biri allah gani gani rahmet eylesin bizim gibi insanlar onun yolundan giderek onu n fikrini dolayısıyla kendini yaşatmaya devam edecek dir .

1 yorum:

cenkunal dedi ki...

Allah gani gani rahmet eylesin...