Çarşamba, Ağustos 02, 2006

geber israil


evet aynını diyorum geber israil hatta yahudilerden nefret ediyorum yavşak şahsiyetli menfaatçi şerefsizler sadece mazluma güç yetiren bunlada övünen alçaklar kanım kaynıyor kendimi zor tutuyorum hazmedemiyorum kendi kendimi yiyorum yalanunın biri bin para yada doğrulugu ne kadar tartışılsada bunları kör testereyle kasicaksin dünyayada ibret olsun diye izleteceksin diyorum ama yatsın kalksınlar yeri gögü yaradana şükretsinler ki benim dinim buna izin vermiyor ama bir hata yaparlar ve türkiye ile savaşma yannışında bulurlar ve vatan nasıl savunulur bir israil askeri sakağının arasından nasıl indirilir görsünler allahdan isteğim bu domuzdan daha yararsız insanları yapdıklarının yanına kalmamasıdır bundan önce 1940 lı yıllarda kurulan bu devlet ordaki katlettiği (sehit ettiği ) insanların kanında bogulmalarıdır daha çok şey geçiriyorum aklımdan onlarıda ..................................................................... böyle sıraladığımı farzedin allaha emanet .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah Belanı Versın Allah senı kahretsın